Wednesday, July 29, 2009

Voice Projection Training



Hahhhhhaaa..hahha....

tadi berakhir lah sudah kelas 'melontarkan suara' yang dikendalikan oleh kak Nurfarahin. 4 kali kelas rasa macam cepat sangat habis..

Rata-rata keseluruh peserta yang datang kelas kali ni memang pecah perut. mana taknye...kalo dah masuk 4 peserta yang memporak perandakan setiap sesi - compare Remaja. hahakhak... bukan kasi jahanam kelas..tapi menggamatkan lagi keadaan laaa...perkara ni memang diakui sendiri oleh kak Farah...

Kelas ni memang bagus sebab kita leh perbaiki segala kelemahan yang kadang2 kita tak sedar secara langsung atau pun tidak...

nanti aku tuliskan apa yang kitorang belajar sebab aku nak kuar assignment ni. Kena g Finas untuk Malam Anugerah Festival Dokumentari 2009. Dato' Dr. Rais Yatim pun ada gak sebab nak sampaikan anugerah katanya...

tgu aku up date nanti ek...

adiosss..

3 comments:

  1. Masuk kelas kakak sendiri ker ekekek...

    ReplyDelete
  2. btui kaaa k farah tuh kakak u? biological sister?

    ReplyDelete
  3. k.farah 2 kakak u ke?ooo..syp2 ek;p

    ReplyDelete